środa, 6 lipca 2016

118. Bądź moim towarzyszem

Bądź moim towarzyszem każdej wędrówki jakiej się podejmę. 

***

W końcu nie wali słońcem po oczach i nie umieram z powodu gorąca. Kocham takie deszczowe dni. Mam ochotę na wiele rzeczy, by poczuć tą niesamowitą wolność. Czułam się jak więzień czyichś własnych demonów, by ich właściciel był wolny. Ale to na szczęście przeszłość. Teraz skupiam się na mojej przyszłości i pozostało mi czekać za wynikami, dzięki którym dowiem się co dalej. Ruszyłam też projekty odnośnie z cosplay'em i też wolnymi chwilami będę się tym zajmować. Czekam jeszcze za jednymi elementami i też będę bawić się w osobę z tych wszystkich gier mająca masę różnych potionów. :v będę polować na różne stwory i demony, co by ktoś mógł się wyposażyć w potrzebne eliksiry, które wzmocnią poszukiwacza przygód czy coś w ten deseń. I to pisząc wpadłam na kolejny pomysł. xD
Tak to wszystko idzie powolnym, ale za to spokojnym rytmem, za którym tęskniłam. Mam jedno zmartwienie, ale mam nadzieję, że i to się szybko wyjaśni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz