sobota, 12 września 2015

63. Daj mi znak

 Zapominając o bólu, który nauczyłaś się tak dobrze ukrywać
Udając, że przyjdzie ktoś inny i ocali mnie przed samym sobą
Nie mogę być taki, jak Ty

Linkin Park - Leave Out All The Rest


Wzięło mnie na nastrój gdzie jednocześnie chcę być z kimś, jednocześnie chcąc pobyć sama ze sobą. Wzięło mnie na słuchanie piosenek, które w swoich słowach, nutach skrywają moją tajemnicę. Gdzie mogę znaleźć zapomnienie od tej źle wpływającej na mnie jesiennej pory, choć powoli z utęsknieniem na nią czekałam. I choć siedzę w swoim ulubionym kącie, którym jest mój pokój, dzisiaj tego miejsca nienawidzę. Nienawidzę tej ciemności mnie otaczającej i lampki, która ten mrok zabija. Nienawidzę tego wszystkiego co się tutaj znajduje. Chcę się stąd wyrwać, ale dzisiaj to niemożliwe. Czuję się jak więzień. Siedzę i tęsknie za tym co choć było kiedyś nieistotne, dzisiaj jest ode mnie oddalone. I dopiero tego brak odczułam. Zaczynają mnie męczyć wyrzuty sumienia, bo może ja to wszystko zepsułam? W jakiś sposób się czuję się winna. Szukam tego co mogłam zrobić, ale nic nie znajduje. Gubię się. Choć bardzo bym chciała zapomnieć i skończyć z tym to nie umiem. Łudzę się nadzieją, że może nie skończy się to cierpieniem i zrozumieniem tego po raz kolejny. Bo przecież zrozumiem i za tym razem? Tylko, że ja nie chcę żeby skończyło się to tak. Nie chcę rozumieć. Tym razem nie chcę uciekać do snów, szukać ukojenia, bo to one stworzyły kogoś, kogo tak naprawdę nie ma. 


Martwe gwiazdy lśnią, rozjaśniają niebo, nie mogę złapać tchu, moje mury zamykają się, mijają dni, daj mi znak, wróć na koniec, pasterzu przeklętych.
Breaking Benjamin - Give Me A Sign


Pozostało mi zmierzyć się z tym demonem, przestać się jego bać. Co ma być to będzie. Mam nadzieję, że nie urzeczywistnią się moje koszmary, że będzie po prostu dobrze. Chciałabym aby szczęście się tak urzeczywistniało, aby było można je dotknąć. Chciałabym tyle słów wypowiedzieć, ale wolę je przemilczeć. Kiedyś trafią tam gdzie powinny. Po prostu.


Warto rozmawiać niż wierzyć w coś co się nie wydarzyło.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz