poniedziałek, 5 września 2016

132. Ciężko stwierdzić

Ciężko stwierdzić czy jest lepiej, kiedy jesteś czy, kiedy Cię nie ma. Mi osobiście bardziej pasuje ta druga opcja.
***
Kim jesteś? W sumie to nieistotne, kim, ważne, że nie czynisz źle. Zgodnie z sumieniem.
Nie obchodzi mnie Twoja historia. Opowiesz ją, kiedy będzie czas. Przecież to jest przeszłością, zamkniętym rozdziałem, liczy sie to kim jesteś teraz. Nie obchodzi mnie kim byliśmy dla siebie kiedyś. Ważne kim jesteśmy teraz. Historie swą opowiesz niczym powieść, a ja będę z zapałem jej słuchać. Jednak skupmy się na tym co dzieje się dziś. Nie bójmy się robić tego, co kochamy. Pracujmy nad sobą, zdobywajmy własne szczyty. Potem odpocznijmy i zajmiemy się tym, co już nieistotne.
Choć czas mija tak samo, coraz mniej usta się otwierają. Wybór padł dawno temu, nie ja go podjęłam. Więc rób co uważasz.
A tak to próbuję wdrążyć w życie to co chcę od dawna i mam nadzieję, że nie skończy się na nieudanej próbie. Chcę zająć się tworzeniem elementów do zbroi, ale nie chcę ciąć pianki póki nie zadowolę się wykrojem, że to na pewno to i nie będę chciała zmieniać. Na początku miało być co innego, ale no już, trochę się zainspirowałam innymi modelami i teraz nie wiem jak i co. Czasami jak coś widzimy z dystansu widzimy więcej. Polecam, bardzo przydatne.
Nie zapamiętuję rzeczy i ludzi niepotrzebnych mi do życia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz